En Vän?

Gud vad jag har en vänn jag saknar.
Det var evigheter sen vi umgicks.
Jag vill bara spola tillbaka tiden!
För du betyder så mkt för mig, mer än vad du någonsin tror.
De var DU som fanns där för mig förut då jag hade de svårt.
Du har alltid vare vid min sida.
Du var alltid den jag kunde ringa när som helst.
Du var så mkt mer än en vänn.
Du var den bästa.
Den bästa någonsin.
Vi har gjort så mkt kul tillsammans.
Jag vill bara ringa å prata med dig.
Du finns hos mig även fast de inte är detsamma!
Jag älskar dig och kommer alltid göra de.
Vad än som har hänt.
Allt tok vi gjort.
Sprungit från skönvik å hem mitt i natten, hoppade ner i ett dike fullt med brännnäslor.
Vi kankse inte var dom mest smartaste.
Men vi hade roligt som FAAN iaf!
I will always love you sestro ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

<3

2012-05-08 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback