familjemys <3

Igår så när jag slutade så var Adde å Nellie i lekparken, så jag gick bara in och bytte om å sen gick till dom en stund.
Sen gick vi in och jag duschade och sånt, å vidare till sibylla för middag å hem, sen åkte jag å nellie med pappa å handlade på Ica maxi.
Hem å såg på idol med massa chips och mys.
Nellie tyckte det var jätte trevligt.
sen fick fisen bada å efter de blev de sängen,så de vart en sen kväll för henne igår,men inte klagar hon för de.
Och idag blire ännu mer mys.
Vi ska göra oss klara för att åka in till stan och gå på bio.
De blir smurfarna i 3D =D.
Ska bli trevligt.
Sen blire säkert middag i stan oxå,får se vart vi äter!
Å kankse ett besök hos Elin,Hannes å bebisen i magen.
Som jag för övrigt ska komma ut snart.
Så vi får lukta lite! ^^
Nej, nu ska ja gå å torka å platta håret så de blir lite bättre.
Känner att ja är i stort behov av en klippning,men får vänta en stund till, för vill klippa de jämt, å gör ja de nu, ja,då blire FÖR kort.
Så ett tag till ska jag vänta! =D
Nu ska jag gå å göra mig klar!
Ha en underbar lördag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback