31 snabba frågor =D

1. Var är din mobiltelefon? Brevid mig
2. Var är din andra hälft? På sitt jobb
3. Ditt hår? Upsatt just nu
4. Din mamma? På jobbet
5. Din pappa? På jobbet
6. Det bästa du vet? Familjen & Vännerna
7. Din dröm i natt? Ingen anning
8. Din dröm/ditt mål? Körkort,bil,en utlandsresa & en till graviditet.
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? Familjen
11. Din skräck? Sova ensam ,även fast jag får göra de 7 - 8 ggr per månad så vänjer jag mig aldrig.
12. Var vill du vara om sex år? Fast jobb & bara njuta av familjen
13. Var var du igår kväll? Hemma hos Mamma & Hans å hälsade på
14. Vad är du inte? Snål, falsk
15. En sak du önskar dig? Just nu står en utlandsresa högst upp,men även de där förbannade körkortet
16. Var växte du upp? Timrå/Sörberge
17. Det senaste du gjorde? Jobbade, har jobbat lördag,söndag och måndag.
18. Dina kläder? Just nu ett grått linne och addes shorts :P
19. Din tv? Playhouse disney
20. Ditt/dina husdjur? Inget, vill inte ha eftersom vi åker bort så mkt.
21. Din dator? Fujitsu simens
22. Ditt humör? Alltid lika glad
23. Saknar någon? Ja.
24. Din bil? Tyvär, måste skaffa kortet före.
25. Något du inte har på dig? -
26. Favoritaffär? H&M,Gina tricot och Vero moda
27. Din sommar?  Jobba,Sola,Bada och umgås med släkt och vänner.
28. Älskar någon? Ja,verkligen.
29. Favoritfärg? Svart
30. När skrattade du senast? I morse 
31. När grät du senast? För nån dag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback