Det som hänt 2010.

Jag å Adde firade 3 år tillsammans och 1 år som förlovade.
Varit i Lofsdalen med mamma å familj,Patte m familj vi hälsade på Jörgen och Frida.
Många resor ner till Örebro.
Vart vänn med Addes halva familj efter 10 mån som ovänner.
Sommaren var toppen, mkt bad i poolen här utanför med Ann & Matilda.
Var brudtärna på Addes syster Sandra & Johans bröllop,
även då Nellie var borta en hel helg utan oss,FYFAN vad jobbigt de var.
Men kul på bröllopet hade vi =D.
Haft många besök från Örebro här uppe
Nellie fyllde 2 år och Adde fyllde 24 dagen efter nellie =D
Jobbat jätte mkt, hoppas på lite mer jobb 2011.
Åkte till Rhodos med Danne,Jennifer,Svea,Jonas & Helene.
En resa jag sent kommer glömma.
Många nätter i husvagnen i Matfors med Mamma å Hans.
Jag fyllde 23 år.
Julafton hos Mamma,Hans å Mattias med hela släkten på mammas sida.
Nyårsafton hemma med Nellie, även pappa kom och firade lite med oss medans pappa Adde jobbade.
Jag hoppas att 2011 blir lika bra som 2010.
Dock lite bättre =D

  

   
   
   
  
   
   
  
   
  
   
  
   
  
  

(Har bara tage lite bilder från arkivet. Dom ligger INTE i ordning.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback