Åk & Fläng.

Igår var vi i söråker hela dagen.
Kom dit vid 1 å åkte hem vid 5,så det var verkligen en ute dag igår.
Men de var så härligt väder =D.
Först var vi hos min farbro som har sina 2 minsta barn,så vi umgicks med dom.
Sen åkte vi ner till min faster å var där med mina kusiner oxå!
Hoppade studsmatta.
Jag vill oxå bo i hus sådär!!
En körkort sen kan vi flytta vart vi vill =D.
Sen igår kväll var vi upp till Mamma å Hans å käkade.
Så vi var överallt.
Idag ska vi cykla ner på timrå,nellie ska få åka nån karusell bara.
Sen blire lugna puckar tills ikväll då ska vi igen upp till mamma å hans å käka.
Idag blir det grillat med massa gott till =D.
Bilder kommer upp senare när jag fått dom från pappa.
Nu ska jag plocka ihop här hemma så man slipper tänka på de medans man är ute och mår gott i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback