jobb

Rekryteringen ringde mig i morse, å snabb som attan var jag å svara att jag kunde jobba.
men efter att ha tänkt lite så kom ja ju på att Adde jobba.
Så PANIK upp å ringde tillbaka å sa att jag inte kunde jobba.
Men då fråga hon om ja kunde jobba mellan 9 - 14.30 å självklart kan jag de.
För jag sa att Adde börja jobba kl 15.00.
Men då blire lite extra timmar iaf ;D,Skönt.
Blir bra de eftersom att i nov månad blire ingen bra lön eftersom vi är i Rhodos 1 vecka.
Nej,nu ska jag börja göra mig klar för jobbet ;D.
Längtar faktiskt lite dit, fast jag jobbade i torsdags.
Men fy vad jag trivs där, och de är super skönt.
Nej, nu ska jag fika med min prinsessa!
hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback