Herregud!

Det är inte jag som är felande länken just nu.
Utan de är hur folk beter sig.
Och om jag pratat med 1 person, måste jag springa runt hela timrå då? Haha
Nej du, mig kan du inte trycka ner så lätt.
Sen är du bara så jävla svartsjuk.
Jag har min älskade & jag har en familj,vilket svider i dina ögon.
Men du lyckades inte förut att sära på oss,så varför tror du att du kan lyckas nu?
ringa å säga att jag är ful,jaha,vem bryr sig?
Jag har ju 2 personer som älskar mig,de räcker för mig.
Men de har inte du, visst de kanske du har,men inte den kärlek jag har.
De gör ont i dig.
Men du kommer aldrig lyckas,så fortsätt med ditt så förtsätter vi med vårat =). 


Kommentarer
Postat av: bea

vet inte vad som hänt, men ingen kommer nog kunna sära på er turturduvor ! Ni har klarat den jobbiga tiden. ni är ju som gjorde för varann o så söta ihop. Ge den där vad hon tål!

2010-09-02 @ 21:57:37
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback