=D

Denna dag har varit helt perfekt.
Vi åkte först ut till Farfar med Pappa å hälsade på i några timmar.
Sen när vi åkte därifrån så kom Karla å Theodore hem till oss och umgicks.
Vi käkade middag tillsammans.
Potatis,kotletter & sås.
Och jag plockade ju äpplen hos farfar så efter maten slängde jag å karla ihop en äppelpaj.
Och medans den var i ugnen så åkte vi och handlade vaniljglass,så de var super gott.
Sen satt vi å umgicks å pratade i soffan tills de var dags att åka hem.
I morrn blire birsta.
Jag måste titta på ett par skor,sen ska de handlas lite inför resan. FÖR SNART ÅKER VI, YEAH!
Å då åker vi med Karla ;D
Nej,nu ska jag kika vidare lite.
Ha en bra söndagkväll allihopa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback