Våran dag!

Idag var vi först på timrå med mamma,sen följde vi med henne upp på örnen.
Då satte vi oss och fikade i lekparken så nellie fick leka.
Sen var vi tvungen att gå hem för vi hade tvättstugan.
Så nu har jag tvättat upp allt här hemma.
Sen gick adde på jobbet,å då kom vicky hit å var med oss ett tag :D.
Vi käkade ihop sen gick vi ut en stund,sen åkte hon hem.
Jag å nellie fortsatte att vara ute, vi kom nästan nyss in.
Och nu ligger prinsessan i sängen å ser på mamma mu.
Så jag ska invänta min älskling som kommer om 1 tim ungefär :D.
Sen blir nån film, sen sova!
För i morrn jobbar Adde,sen ska jag å nellie med hans ut till matfors å kratta å fixa till.
Nellie ska få vara ute å sparka boll å leka :D.
Kommer hon tycka om.
Mammas go prupp! <3

Nej, nu ska jag se nå avsnitt av unga mödrar på datorn!
Hörs i morrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback