Trevlig kväll!

Ikväll har vi haft besök av Patte,Nattis & Felix ;D.
Nellie & Felix har sprunge å busat så mkt.
Så roligt å se dom när dom håller på!
Dom har äte glass och potatis skruvar.
Dock vill inte Nellie dela med sig så mkt, haha
Mammas go unge är SÅ EGO!!
Nej, nu ska jag gå å lägga mig, är så trött.
I morrn ska vi in på birsta å handla nytt vardagsrumsbord & ny soffa!
Gud vad skönt det känns!
Så i morrn kommer de bli fint här hemma.
Sen de enda som saknas är en sängstomme :D.
Sen är lägenheten perfekt å vi kan börja spara pengar till en lägenhet!
För vårat mål är att innan 2011  är slut så ska vi bo på örnen!
Så,vi får hoppas på de!
Sen innan 2010 är slut så vill ja ha körkortet!!!
Nej, nu är ja så trött så jag ska lägga mig.
Barna busade slut på mig, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback