Mysdag!

Idag har vi vare ute i det fina vädret.
Sen gick vi upp till Mamma å åt mat, Vart grillat med potatisgratäng, Mumms!
Har iaf knäppt lite kort idag, men de kommer upp i morrn.
för ja glömde vagnen hemma hos mamma.
Men jag lovar att de kommer upp i morrn.
Får se vad som händer i morrn, bara vänta å se.

Ååh, vi har hittat en utlandsresa för 10 570 kr för oss 3 i okt.
Vi funderar starkt på att boka den, de skulle vara så skönt att åka iväg 1 vecka.
Vi ska fundera på det till veckan.
Sen ska vi boka om vi vill åka.
Men jag tror att vi kommer göra de. De var ju så billigt.
Jag vill ju verkligen åka utomlands,de skulle vara så mysigt.
Komma iväg å bara mysa.
Mamma å dom ska ju oxå kankse me, haha.
Åker ingenstans utan dom.
Nerå , de kan vi visste.
Men alltid roligare om man åker med dom.
Inge kul att vara helt själv.
Sen ha man ju lite hjälp me nellie när man åker med dom ;D.
Men de är ju nått vi funderar på, men de blir nog till att boka om jag får bestämma!
Sen får vi se om mamma å dom oxå vill följa me, men skulle vara jätte roligt å åka iväg med dom.
Nej, nu ska jag kolla lite på aftonbladet,sen ska jag ta mig en varm dusch å sen krypa ner i sängen!
Hörs i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback