Måndag!

Denna dag har jag jobbat.
Sen efter jobbet vare hem å tvätta å äta lite mat.
Känns som att de är lika bra att tvätta idag så man slipper hålla på med de i morrn.
Sen nu ikväll har jag diskat oxå.
Kanske tar en sallad i morrn så vi slipper hålla på hemma :P.
För på onsdag morgon 06.08 går vårat tåg ner till örebro.
Så i morrn ska vi dammsuga å torka golv och fixa här hemma så de är fint när vi kommer hem.
Eftersom att ja hoppar på att jobba direkt på tisdag så kan de va skönt att de är fint hemma.
Ikväll ha vi inte gjort mkt, jag och nellie åkte med pappa å hämtade ut våra tågbiljetter så vi slipper göra de på onsdag morgon.
Då vill man bara hoppa på tåget och sova :P. Hehe!
Nej, nu ska jag surfa vidare.
Sen kl 21.00 är de ju Hollywood fruarna, De är ju ett måste ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback