Denna helg!

Så då var denna helg över.
I lördags var vi ute och for med mamma,hans & mattias hela dagen.
Vi for till kramfors och gick på dollar store.
Alltid lika roligt att gå å kolla där  ^^
Sen for vi hem till dom och lagade mat och myste på.
Sen hem å la oss och sov.

Denna dag har vi varit hos min farfar och hälsat på hela dagen.
Nellie busade på som vanligt med lasse (Farfars katt) hon tycker de är så roligt.
Synd bara att vi inte vill skaffa nån hem, men hon får nöja sig med mammas katt å gammel farfars ;D.
Sen nu ikväll har vi bara myst på här hemma.
Äte lite tacos å bara myst.
Fast mammas lilla hjärta har sån hosta,
så hon kräktes förut,hoppas de var för hostan satt hon inte blir sjuk.
Nu när vi snart ska åka bort.
Bara 2 dagar kvar nu ju.
Vi får hoppas de inte är nått allvarligt med henne *Peppar,Peppar*
I morrn blir det till att kurera här hemma, fast hon sover nu i sängen skönare som aldrig förr så de ska nog inte vara nå problem alls.

Nu ska jag krypa ner i sängen eftersom jag jobbar i morrn.
Men bara härda ut, snart har vi några dagars ledighet å dom ska njutas nere i örebro hos Faster Sandra :D:D.
Nej, nu vare sängen! Hörs i morrn.
Då tänkte jag lägga ut nya filmer och kort på Nellie, så håll utkik ;D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback