=)

Denna dag har vare toppen.
Vi myste på idag sen for adde på jobbet.
Efter Hans slutade så hämtade han mig och nellie för att vi ville följa med till vagnen.
Så då var vi där en stund.
Sen kom pappa å hämtade oss.
Nellie somnade å jag har plockat ihop alla leksaker.
Nu ska jag hoppa i säng.
För vi hoppas på bra väder i morrn så vi kan vara ute å leka hela dan!
Är de sol ska Nellie vara hemma från dagis.
Tycker de är onödigt att hon är där när hon lika gärna kan vara hemma med mig.
Men de måste ju tvättas oxå.
Så hon kankse får gå på dagis till halv 12, då hinner ja tvätta och fylla poolen.
Vi får se vad som händer.
De blir iaf inge långdagar på dagis utan isf till halv 12 bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback