Yes!

Jag har fått mera timmar ;D.
Denna månad kommer jag komma upp i 78 ;D.
Så de blir perfekt.
Kan man kankse lägga undan lite så vi kan ta varån solresa ;).
Iaf jobbar jag sista dagen i morrn för denna vecka.
Sen nästa vecka jobbar jag , Måndag,Tisdag,Fredag & Lördag,sen åker jag till fjällen ;D.
Ska bli så skönt att komma bort och bara umgås med familjen!
Längtar verkligen!
Ska åka snowboard oxå!
Gu,ja vill åka i morrn ;D.
Idag tänkte jag gå å lägga mig tidigt eftersom vi ska upp i morrn.
Även Nellie ska på dagis,så de blir en tidig morron för henne.
Å första gången hon äter frukost på dagis.
Men de är bara roligt för henne att vara där =D.
Nej,nu ska jag kika runt lite sen blir det till att hoppa i säng ;D.
hörs i morron.

I morrn slutar både jag och adde sen är vi helgs ledig!
Så får se om vi hittar på nått skoj i helgen.
Vi ska iaf ut till farfar och hälsa på :D.
Nej, Nu ska jag kolla runt på alla sidor här på internet.
Måste ju läsa mina dagliga bloggar ;).

Ni alla mammor,måste bara säga att titta på 16 and pregnant på http://www.mtv.com/
Sen efter ni sett alla program där så går ni över till Teen mom ;D.
De är så underbart å se.
Man blir helt grinfärdig varje program nästan.
Sen måste vi hedra Tyler and Catelynn som är så underbara.
Dom gjorde nått som inte alla skulle kunna.
Spec när dom hade sina föräldrar emot sig.
Se bara, ni kommer va alledes grinfärdig halva programmet.
(TITTA PÅ DEN HÄR http://www.mtv.com/videos/16-and-pregnant-ep6-catelynn/1615511/playlist.jhtml )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback