Söndag.

En helt vanlig söndag.
idag åkte vi ut till farfar igen,men han va ute å fiskade idag oxå ;P.
Så vi for in till pappas kompis ist å fikade.
Sen hem å bara myste.
Gick ner till pizzan å käkade kebab,sen har de inte hänt så mkt.
Är bara en lugn och skön kväll!
I morrn jobbar jag igen,ska bli skönt.
Trivs verkligen där jag är nu,så de är super.
Hoppas bara att man får lite mera tider sen ;D.
Alltid bra med extra pengar!
De behövs ju alltid.
Så de är bara hoppas på det bästa ;D.
Sen verkligen längtar jag tills vi åker till fjällen.
Ska bli så skönt att umgås med nära & kära å bara må gott!

Även att på tisdag så firar jag & adde 3 år tillsammans,
Tänk att hela 3 år har gått.
De kunde man inte tro i början.
Men nu står vi här och är förlovad och har världens underbaraste Nellie.
Som vi skapade tillsammans.
Jag älskar min familj oerhört mkt!
Ingen kan förstöra mellan oss,
vi tillhör varandra <3<3

    
    

Kommentarer
Postat av: Idun

Grattis till 3 år =)

2010-01-24 @ 21:56:19
URL: http://ajdune.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart åker viii :D

2010-01-25 @ 09:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback