Feber fri ;D.

Våran prinsessa har vare helt feberfri idag.
Så de är bra,ett tecken på att de blir åt bättre hållet :D.
Nu är hon och badar i badkaret medans pappa kollar å busar med henne!
Gu vad jag älskar mina älsklingar!


Jag längtar tills vi åker ner till örebro,
ska bli skönt med ett litet brejk i vardagen.
Iaf så kommer vi ner på onsdag den 10 mars kl 11.00.
Så de är skönt,å komma ner tidigt.
Vi ska bo hos Faster Sandra hela vistelsen,
så nellie får busa med sin älskade faster,kusiner å johan =)=).
sen åker vi hem den 15 vid kl 15 nått.
Jag kommer blogga som vanligt eftersom sandra har internet :D.
Nej, nu ska jag in å kolla mina älsklingar i badrummet, dom lever verkligen om därinne, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback