Bakat!

Idag har jag ¨å Nellie bakat gula rutor och chokladbollar :D.
Hon tyckte de va jätte roligt att rulla bollarna.
Dock åt hon mer än vad hon hjälpte till, haha!
Men så är det när man är liten.
Sen har vi äte mat.
Å nu när jag tittar ut så är de så fint väder.
Så jag funderar på om jag ska klä på mig och gå ut å gå.
Skulle vara skönt,älskar att vara ute å gå nu på hösten.
Så skönt när de är lite svalare ute!
Jag längtar tills vi ska åka till fjällen, haha!
Gud vad jag vill ha snö nu.
Jag skulle vara ute med Nellie jämt å rulla snögubbar å ljuslyktor.
Mammas lillhjärta, hoppas att hon tycker om vintern lika mkt som jag gör.
Nej, nu ska jag dra med mig dom här ut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback