=D

Så,då är Nellie nybadad och ren.
Så nu ligger hon i sängen å ser på skrållan.
Hon lär ju somna snart för hon ha inte sove nån lång middagstur idag.
Hon är så söt.
När jag lagt henne i sängen och satt på skrållan så börja jag plocka ihop tvätten.
Sen när jag gick in till henne med lite ren tvätt så tittar hon på mig å säger god natt å sträcker ut armarna.
Så hon fick en stor kram å en puss,sen titta hon vidare på skrållan å jag gick å vek in resten av tvätten.
De är sånna stunder som får en att smälta.
Huga va jag älskar min älskade nellie <3


Kommentarer
Postat av: zabine

Gud vilken fin bild på er!!! :D allt bra med er? Puss puss

2010-04-08 @ 21:17:35
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback