Hemma hos Sandra

Så, nu har vi kommit hem från stan.
Hittade en klänning som kommer bli jätte fin :D.
Ikväll ska vi bara vara här uppe och mys, Sandra ska ut med jobbet en stund så vi ska ha barnen ;D.
Får se vad som händer & sker i morrn,de får vi ta då!
Ska snart äta lite mat,Potatisgratäng & kotletter, Mumms.
Tur man kan gotta på sig lite när man är borta.
Men sandra ha ju en träningsmaskin så lite träning kommer de iaf bli,¨Så mostra, jag kommer inte bli allt för fet denna vecka jag är borta ;D,Hehe!
Nej, nu åter till maten som snart är klar! =)

Kommentarer
Postat av: MOSTRA

Hello!



Mums vilken go mat du har käkat idag. En annan räknar ju kalorier.

Var ute och gick med F förrut. Han fick springa efter mig för jag gick så fort så han hann inte med :) hahahahaha dåligt flås eller vaddå och han ska vara atv fotbolls spelare hahahaha.

I morgon ska jag träna Ass n legs och Core. Jag tänkte att jag inte skulle kunna gå(pga träningsvärken) på hela helgen :).

Till veckan blir det hård körning :) Hoppas jag iallafall :)



KRAM

2009-10-28 @ 20:01:44
URL: http://knubbisbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback