Kort!

Idag fick nellie gå en bit bort till Affären,så då tog vi med kameran och knäppte lite kort.
Se & njut av våran skönhet :D




Gud vad stor Nellie har blivit.
Man märker verkligen de när man sitter & ser på kort.
Mammas lill hjärta har fått en egen individ, det är nu hon tror att de är hon som bestämmer allt.
Hon är verkligen lik mig när jag var liten, en riktig tjurgris ;P
Men mammas allt får vara de, för hon är ju bara för gullig när hon grinar.
Tycker synd om folk som inte får vara med och se vilken underbar person hon är,
men sånt är livet,inte våran förlust!
Måste för den delen åka ut till Mormor nån dag så hon får träffa Nellie,
Va ju ett tag sen vi var där ute.
Vi va ju ut till Farfar på Fars dag så de va inte så länge dom där ute fick träffa henne.
Jag vill verkligen ha fler barn med adde,men de får vänta en stund, vi ska fixa mkt innan.
Men inom 2 - 3 år ska de ske ;D.
de vill vi båda.
För de ska inte vara för stort glapp mellan Nellie & hennes lilla syster/bror.
Helst av allt vill jag ha tvillingar,så vi får väll hoppas på de bästa ;).

nej, nu ska jag krypa ner i sängen, Nellie sover med mig när adde jobbar å de är så mysigt.
Bara ligga å lukta å pussa på henne lite!

Här är ett kort på Nellie från förra vintern ;D :


Hon va ju så liten så hon inte ens kunde röra sig,Mammas lilla pruppa!

Kommentarer
Postat av: Jossan&Teus

Ja usch och fy vad tiden går , men såå jäkla roligt :)Söt hon är er lilla (stora) jänta ;o)

2009-11-13 @ 08:06:31
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Faster Sandra

Den vart ju jätte bra på henne, tur att faster hita den ;-) snart är det bara en månad kvar tills vi kommer!! jippi

2009-11-13 @ 09:06:00
Postat av: karla

hahaha sött!! kunde ju knappt röra sig då och nu leker dom för fullt:D

2009-11-13 @ 12:22:00
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Zabine

Gud va fin hon är lill sessan! Måste ses nått Em, Fan va så längesen nu! :) allt bra med er annars? kramar

2009-11-16 @ 09:20:10
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback