Kort knäppning!

Så,idag har Nellie knäppt kort på dagis.
Hon hade inte vare ledsen,tur är väll de.
Jag vill ju ha en söt nellie på kort.
Så jag hoppas vi får dom innan jul :D.
Mammas lill hjärta, hon börja bli så stor nu.
Tiden går verkligen för for.

Iaf, i örebro va vi och mätte ut min klänning och de,redan betalat 500 på den.
Tänkte betala av den snabbt så man får bort de.
den är iaf hur snygg som helst, ni får se sen ;D.
Vi saknar faktiskt faster sandra m familj,
men vi ses ju snart igen.
Eftersom att dom ska fira jul här uppe med oss.
Ska bli kul eftersom vi inte gjort de nån gång.
Så vi kommer bli ett helt gäng här uppe på jul :D.
Jag,Adde,Nellie & Sandra,Johan,Julia,Leo & Addes Pappa & bror henrik :D.
Kommer bli en hur trevlig jul som helst!
Jag LÄNGTAR!!! =)=)

Kommentarer
Postat av: Faster Sandra

Jag med <3 <3

2009-11-04 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback