igår!

Igår va jag och karla och tränade Zimba, Fy fan va kul de va.
Men man var ganska borta.
men de blir till att träna det mer, för de va roligt!
Idag ska jag oxå träna, fast idag blir de lite hårdare ;).
Idag blir de Muscle Cardio & bandet.
Tänkte springa lite intervaller ;D.
Känns som att de behövs nu,
ha vare mkt lathet nu,men nu jävlar ska de bli ändring!
Vill verkligen ha min kropp tillbaka!
Så nu är de slut på alla godsaker, Haha, Om jag klarar att vara ifrån de ^^
Men ska iaf försöka att bara ha 1 dag i veckan där man kan äta onyttigt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är så duktig! Ett riktigt föredöme! Fortsätt att kämpa på med träningen.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-11-10 @ 18:14:21
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback