De där med nya matvanor..

De där med nya matvanor gick inte så bra förra veckan.
Visst jag är duktig på att äta frukost nu,men ingen lunch.
Sen kan de bli lite skräpmat till middag,tyvär.
Men nu ska jag skärpa mig.
Börja käka frukost och mer frukt.
Sen när jag får pengar ska jag köpa sånna man dricker ist för ett måltid och jag ska dricka lunchen,för de är de jag är sämst på att äta, så då blir de perfekt att dricka de ist ;D.
Sen börja röra på mig mer,tur mamma och dom bor på örnen nu, för då promenerar man ju när man går dit upp =).
Och dit går vi ju några ggr i veckan :D.
Nu ska jag snart klä på mig och gå upp på ams och lämna in ett papper adde ska göra igentligen,men han sover så då kan jag göra de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback