Jobb =)

Så skönt att ha börjat jobba,
I Juni kommer jag att jobba ungefär 75 timmar och i juli komme ja jobba 83 =).
Livet är så mkt bättre nu när vi båda jobbar.
Vi jobbar mkt båda 2 och även är de alltid 1 som är hemma med våran älskling!
Så de känns så skönt =).
Skönt att ha lite mer pengar i sommar än vad man är van.
Sen fyller ju våran lilla älskling 1 år, då kan man skämma bort henne med riktiga saker =).
Sen lär hon bli bortskämd av alla andra oxå!
Så de kommer bli ett stort 1 års kalas för våran Prinsessa,för de är hon värd!
Hon ska även få en egen liten tårta,de måste ju alla barn få första året dom fyller år!
Nu tvättar jag,sen ska jag på löne möte,för att se hur mkt jag kommer få i timmen!
Hoppas de är lite ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback