Så sött!

Min älskling skulle lägga våran prinsessa, sen tyckte ja att de gick för lång tid så jag gick och kolla va han gjorde.
Och han låg och sov, min älskling, huga vad jag älskar han!
Så han fick ligga kvar där så sött, jag ska oxå lägga mig snart, eftersom jag jobbar i morrn och sen ska vi åka vidare in till stan,vi var även där inne idag.
Adde köpte nya kläder.
2 huvtröjor och 1 par jeans.
Så nu är han en Hottie ;).
Fast synd att han är upptagen nu och förevigt!
Längtar tills på söndag, då blir det en kväll med mys och åter mys.
i helgen blir även lite jobb.
Huga, jag vill vara hemma lite mer, men nu är de snart över, men jag hoppas jag får jobba mer sen.
För de är hur kul som helst att jobba, jag verkligen älskar att gå på jobbet.
har blive lite slö när jag var hemma så länge, så nu vill jag jobba :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback