rast!

Så,nu sitter man här och har rast.
Tänkte lägga mig och vila lite,men kan ju fan inte somna :/.
Så då satte ja mig här ist.
Känns som man inte har nå liv nu, jobbar och står i hela tiden!
Ska bli skönt att få lite vila sen.
Jag jobbar ju bara denna månad ut.
sen ska jag ha vila en stund,för då jobbar adde så mkt.
Sen ska jag prata med folket och fråga om jag kan få bli inskolad nån annanstans satt ja får fortsätta jobba lite,
när de behövs folk ;).
För extra pengar är ju alltid bra.
ska även söka underksöterska utbildningen som börjar i sep.
Hoppas jag kommer in.
Den är på distans,så de kan ju vara skönt  =D
Aja, nu ska jag gå ner till lekparken och träffa mina älsklingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback