Mkt bra dag =)

Först var vi på birsta och skulle kolla runt, men de vart att vi satt på waynes och snacka skit med pelle och hans flickvänn :D.
Riktigt trevligt.
Vi ska ta och åka ner dit nått när vi kommer hem från örebro =).
Sen när vi kom hem så ringde jag till Elin och då kom hon förbi.
Hon var här i 4 timmar nästan :D.
Så kul att umgås med en gammal vänn, vi har ju varit kompisar sen vi gick i 2.an i lågstadiet :D.
Elin är den jag mest vare med i våran klass, så de är kul att vi fortfarande har kontakt.
Nellie tyckte oxå om de, elin sprang och sparka boll me henne, gu va hon skratta gott ^^
Nej, nu ska jag mysa med min kära familj,för snart blire sängen för våran prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var väldigt roligt att få komma , Kommer gärna förbi något mer innan jag åker :) Måste ju få leka av mig lite jag också :)

2009-07-28 @ 12:27:30
URL: http://elinsusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback