Jobb,jobb,jobb!

Nu har jag tagit ut en liten kort rast.
Kände att de behövdes.
Så nu sitter jag här i 15 min :P.
Är så skönt att ta en kortis och bara slappa lite.
Fast de är ju en kort dag idag :P.
Jag slutar kl 2 idag,så de är inte så farligt.
Så  när jag slutar ska  vi åka in till stan och fixa lite :D.
Känns som att vi vare i stan hur mkt som helst, och de ha vi ju även.
Har vare i stan nu 3 dagen i rad idag. haha
Men de är så det är,idag ska vi ju göra det viktigaste.
Så ni som är nyfiken får helt enkelt vänta och se! :D

Har även börja tänkt lite på en tatuering,skulle vara så jävla snyggt.
Men får se hur de blir med den saken,är ju rädd att det ska göra så ont :P.
Men bara vänta och se hur de blir.
Känner mig så trött å seg idag,men de är nog pga av vädret.
Fast nu är de uppehåll i regnet,så hoppas de är det hela dagen.
Man blir så deppig när de bara regnar.


Jag älskar mina älskar över allt <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback