Ang min träning

De va en som frågade hur de gick för min träning och bantning nu.
Nu när jag jobbar så mkt så hinner jag inte.
Oftast så jobbar jag och adde om varandra bara,så jag hinner inte träna nått,
sen bantningen orkar jag inte hålla på med nu när de är så mkt jobb.
Jobb går före bantning och träning.
Men sen efter sommaren så ska jag köpa ett gymkort och börja träna på gym.
Så då kommer jag sätta igång helt!
Så nästa sommar kommer jag INTE se ut som nu, för de skulle jag aldrig klara av.
För just nu känner jag mig bara fet,ful och äcklig.
Nästa sommar ska jag känna mig fräch,smal & snygg. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: victoria

moget att dom skriver anonymt och inte vågar stå för det dom skriver :D



för det andra gumman du är fin som du är <3

2009-07-11 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback