resume för 08

Tog denna från denise ;P

Här är en liten lista över 2008

Hur har året nollåtta varit för dig?
- Underbart

Bättre än förra året?
- Ja,verkligen. de enda som va bättre 07 var min vistelse i rom :D.

Har du träffat några nya vänner?
- Ja

Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta?
- Min underbara dotter föddes 2/9 08 =D

Har du flyttat under år nollåtta?
- Japp

Har du hittat en ny låt som du älskar?
- Of course ;D

Isåfall vilken?
Massor

Har du druckit alkohol? 
- Haha,ja nyårsafton nu 08 drack jag några cider

Har du kysst en främling?
- nej

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollåtta?
- underbart, men alla har de väll lite jobbigt titt som tätt

Har du varit kär?
- Ja,de är klart! Är de fortfarande

Har du sagt jag älskar dig till någon?
- Yes

Har någon sagt jag älskar dig till dig?
- Ja ;D

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord?
- Ja,min morbro :/

Har någon i din släkt avlidit?
- Ja,morbro :/

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
- Nej,inte vad ja vet

Har du varit i slagsmål?
- Nopp

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar?
- Inte va ja vet!

Isåfall vad?
- ...

Har du skämt ut dig?
- Kanske

Har du ljugit för en vän?
- säkert?

Har du varit ute en hel natt?
- nej,hela mitt 08 va ja gravid,så då är man inte ute och springer ;P

Har du blivit tagen av polisen?
- Nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
- Ja och jag gör de fortfarande

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön?
- nej,eller min dotter ;D

VÄNSKAP.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
- Ja,bättre än va ja hade förut iaf!

Har du gått bakom ryggen på en vän?
- Nej det tror jag inte.

Har du många tjejkompisar?
- Ja,de ha ja väll. men även tappat några nu när man fick barn. Men men så är de väll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback