Utmanad av Carro

av Carro

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Sju sanningar om mig:
1, Iband är jag rädd att gå ute på kväll,spec om man har Nellie med sig!
2, Jag är ganska svartsjuk (Men de har kommit pga av för många söker som hänt)
3, Jag älskar min dotter mer än vad jag älskar nån annan
4, Jag saknar mina au pair barn,tråkigt man inte haft kvar kontakten,
utifall att om man skulle åka till Rom nångång i framtiden
5, Jag saknar mina vänner,(dom som man inte pratar med nu,för nu kan jag ju inte göra de ja gjorde förr)
6, Tillbringar inte allt för mkt tid med Adde,vilket vi måste ändra på.
7, Jag älskar allt onyttigt,vilket är lite farligt nu när jag vill gå ner i vikt


Jag utmanar :

Denise, Therese,Moster,Becka,Idun,Lina,Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback