Min familj!

Gu vad jag saknar adde :(.
Så jobbigt att vara ifrån varandra.
Vi har knappt sett varandra sen i fredags.
Men de är ju tur att man får sakna varandra lite oxå,men de är jobbigt.
Men i morrn och 2 veckor frammåt är han ledig så då får vi mysa :D.
Men då jobbar jag lite,men Nellie saknar sin pappa oxå.
Hon går å ropar på han lite då och då.
Hon är så söt när hon säger pappa :D.
Ååh,jag älskar mina älsklingar.
Jag är verkligen glad att jag har dom vid min sida.
Både i mot & med gångar.
Dom är mina hjärtan.
Skulle göra vad som helst för dom!
Nej, nu ska jag ringa mitt <3.a och säga godnatt,sen blire sängen.
För jag är ganska trött.
Men vi hörs i morrn =)!



*Tänk,snart har vi vare tillsammans i 3 år,ååh,det bara pirrar i magen när jag tänker på adde =)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback