Lista över 2009!

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Blev mamma 2008,men att följa Nellies utveckling har vare det bästa med 2009 :D.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej,de gjorde jag tyvär inte :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Ja =)
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej,och glad är jag för de!
5. Vilka länder besökte du?
Inga,vill inte resa nu när Nellie är så liten,2010 lr 2011 ska vi iaf resa :D.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej,det är de inte. Lite mer kärlek kankse ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
26/7  Dagen vi förlovade oss & 2/9 Nellies 1 års dag! =) 
8. Vad var din största framgång 2009?
Vara Mamma,de är helt underbart!
9. Största misstaget?
Finns inget!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld ha man väll vare.
11. Bästa köpet?
Finns inget ja kommer på nu :P.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nellie,och de kommer jag fortsätta att göra!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nellie gör mig alltid glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Vet inte?
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Gladare såklart! Men visst finns de stunder då jag varit ledsen oxå.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tillbrngat mer ensam tid med adde,händer ju inte allt för ofta,Men de får vi fixa 2010 =)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte.
18. Hur tillbringade du julen 2009?
På morgonen hemma hos Mamma & Hans, sen på jobbet & på kvällen var vi hemma med addes familj & mamma & hans kom på besök en stund :D.
19. Blev du kär under 2009?
Nej,har mitt hjärta sen 26/1 2007 ;)
20. Favorittidning?
Skvaller tidningar ;)
21. Favoritprogram på TV?
One tree hill,Gossip girl & 90210 , jag älskar ungdoms serier ;D
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar för de är ett starkt ord,men de finns folk jag mindre gillar,och det finns det orsaker till de.
De är tråkigt,men man kan inte tycka om alla.
23. Bästa boken du läste 2009?
Bok? Har inte läst en bok sen ja slutade gymnasiet ;)
24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen.
25. Något du önskade dig och fick?
Ja, en förlovningsring på fingret =D
26. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag vet.
27. Årets bästa film?
Män som hatar kvinnor,Flickan som lekte med elden & luftslottet som sprängdes ;)
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Käkade tårta med Addes familj. Min familj firade mig före ;)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mera kärlek & mindre bråk =)
30. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara älsklingar Adde & Nellie. Sen mina nära & kära.
Och min underbara vän Vicky som alltid kommer finnas brevid mig och jag brevid henne! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback