Promenad!

Kännde att de va skönt väder ute,så bara Nellie har somnar ska jag ta mig en kvällspromenad =).
Sen när ja kommer in blir det några situps =).
ska börja gå varje kväll och börja äta mindre.
Mina potioner är nog dubbelt så stora än va dom ska va, så de är ett måste att minska på.
Sen är de där med promenad,de är så viktigt,så de är ett ja måste börja göra varje dag.
För just nu trivs ja inte med mig själv,och de går ut över alla andra.
Så ja måste göra nått för att ja själv ska må bra.
Sen ska ja även köpa gym kort,så man kan träna på gym några gånger i veckan.
Fast jag har aldrig varit intresserad förut av att träna,så de är ju bara vänta och se hur det kommer gå.
Har ju aldrig behövt träna förut,ha ju haft drömkroppen hela live.
Men nu efter graviditeten så ha ja ju inte de. Men nu jävlar ska den tillbaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback