Bloggen

Min blogg är till för nära och kära,så dom kan läsa om vad som händer på dagarna.
Sen kolla på bilderna jag lägger ut på henne och oss.
Men sen finns det vissa som är på min blogg men inte har nått här att göra.
De är inte meningen att ja måste göra lösenord på den för att ni inte ska läsa.
Utan ni behöver inte ens gå in å irritera er på vad jag skriver.
Ja ha nu tage bort lösenordet,för att de finns folk som inte kommer in på den som ska göra de,
å jag orkar inte skriva till alla användarnamn och lösen.
Men ni som inte har nått här att göra är bara för er att hitta andra intressen än å irritera er på min blogg.

Förövrigt så har jag,adde och nellie varit hos mormor (mamma) en stund idag,
mamma tyckte nellie va så söt som en kossa mu =).
Pratade lite om vad som händer på fredag,de är ju begravning då :(,
de känns verkligen inge roligt,men de är ju en grej som måste.
Tur att älsklingen <3 är med,så man har lite stöd från han.
Älskar min älskling,även fast de är som de är ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej ramlade in på din blogg genom en annan o annan... Har inget konstigt att skriva om DIN blogg o ER familj bara kul att läsa o se gulliga bilder :-) Känner inte dej ens o tyvärr har jag ingen blogg själv. Ha de gott!

2008-10-18 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback