Lite skoj!

När fick du reda på att du var gravid?

8 dec 2007


Blev det en chock? 

Ja,verkligen!


Hur gammal var du?

19 år


Hade du mycket halsbränna?

Nej


Spydde du mycket?

Nej,jag kräktes bara 2 ggr

Hade du mycket foglossning?

Inge alls.


Ditt sf mått som störst?
38 cm

Har du fått bristningar?

Ja,lite grann.

Trodde du att det var en pojke eller flicka?

Flicka

Vad hoppades du på?

jag hoppades på en tjej


Gick du över tiden?

ja,11 dagar


Födde du för tidigt?

Nej


Hur var förlossningen?

Vart akut kejsarsnitt

Blev du sydd?
ja,i magen eftersom att de vart snitt :P.


Dragen med sugklocka?

nej


Hur många var inne i förlossningsrummet?

vet inte riktigt,men många inne i operationsrummet

Hade du någon nära med dig?

Ja, Adde.


Vilket BB födde du på?

Sundsvall


Hur stor var bebisen?

Hon vägde 3805 gram och var 51 cm lång


Vad fick den heta?

sara Nellie amanda eriksson hansson , hehe, kärt barn har många namn ;)
Alla namn är från min släkt, Sara är från mamma och Amanda är från farmors mamma :D
Sen ville jag ha Nellie för de är sånt fint namn!


Var allting värt det?

Ja,absolut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback