Bowling!

Igår va vi och bowlade!
Vi spelade på 2 banor,Jag,Sandra & Natta på ena banan och
Henka,Älsk & irene på ena banan.
Jag vann i vårat team och addes mamma irene vann i andra.
Men allt som allt så vann irene och sen kom jag ;).
Vann över min älskade som till och med har tävlings bowlat,hehe!
De är inte lätt att bara bra =D.

Snart ska vi äta lite taglitella och curry kyckling ;).Älskar den maten!
Sen börja älsk och jobba vid 3 :/,då får alla härifrån.
Och lilla jag ska på birsta senare med Moster & Mormor,vi ska handla skor till bröllopet ;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul o bowla! :) Ha en bra dag.

2008-06-26 @ 12:26:30
URL: http://jehnna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-26 @ 12:33:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hallå där!



Vad är det för ett gott recept... Vill Du dela med Dig... ;-)



//Camilla

2008-06-26 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback