Varmt! ;P

De är jätte skönt att de är sol och varmt ute, för nu för tiden ha vi ingen bra sommar.
Men just denna sommar kunde de ha fått regna hur mkt de ville ;P,
För mina fötter sväller å blir som fotbollar och fingrarna blir som korvar, De är jätte jobbigt.
ha försökt vare från värmen hela dagen, åkt på birsta å gick där inne, för där är de inte lika varmt,
Så de va skönt.
Men just nu ha ja så ont i fötterna,ska snart lägga mig å sova, eftersom ja ska kliva upp tidigt imorrn ;P
Ska ju gå å fixa mitt hår kl 09.30 , lite jobbigt,men va gör man inte för att vara fin som brudtärna!
En tjock brudtärna ;P,hoppas de kommer vara lite svalare imorrn, för är mina fötter som balonger så kan jag inte ha på mig mina skor, hehe! Så vi får hoppas på svalare väder imorrn ;D.
Kommer bilder i morrn på hur jag såg ut som en tjock brudtärna och hur fin Moster & Fredrik va :D

Nej, nu ska ja göra mig iordning för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback