Igår!

Igår kväll va de underbart.
De va längesen älsklingen och jag bara låg i soffan å kollade på film å myste tillsammans.
Såg först på filmen Holiday se såg vi nån som hette skipped parts.
Han masserade även min rygg lite,sen massera ja hans nacke, för han hade ont :/.
Sen låg vi å pratade med bebise i magen :D.
Den svarade med att sparka och röra sig jätte mkt där inne.
Va verklige som vi va nykär igen :D
Är så glad att ja har min älskling.
Han är den bästa person som finns vid min sida :D.
Längtar verkligen tills våran bebis kommer,kan inte bli bättre än att vi blir en liten familj ;D.
Älsk kommer snart hem från jobbet,då ska vi bada,sen sova.
eftersom vi ska upp tidigt imorrn.

Älskar mina älsklingar mest i hela världen<3

Min älskling <3


26/1 2007, Glömmer ALDRIG denna dag, då jag äntligen fick träffa dig efter 8 månader.
De vart verkligen kärlek vid första ögonkastet igen!
När vi kramades känndes de som att vi hade vare från varandra i 1 vecka och inte 8 månader.
Du är verkligen min kärlek Andreas Eriksson!
Jag vill inge annat än att leva med dig,
 jag hoppas att de blir så hela livet ut <3<3

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jag tyckte det var frid och fröjd den första tiden, den "jobbiga" tiden var när hon började krypa och var ÖVERALLT!!.. men emilia var väldigt snäll som bebis, skrek knappt och sov bra och länge..

2008-07-08 @ 23:02:32
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilket fint inlägg.. och vad spännande med en bebis. När är han/hon beräknad till? =)

2008-07-08 @ 23:10:17
URL: http://elinmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback