Victoria Westin!

Gud jag finner inge ord till hur mkt jag älskar denna människa.
Hon är den som alltid funnits för mig.
Från dag 1, och de är MÅNGA,MÅNGA år sen!
Är glad att jag fortfarande har henne här vid min sida.
Dock träffas vi inte lika mkt men vi vet att vi finns där för varandra ändå.
Jag älskar henne och de kommer jag alltid att göra.
Visst har vi vare ovänner i våra dagar, men de har gått över lika fort!
Nej, denna vänn kommer jag ALLTID att ha vid min sida och
jag hoppas att jag kommer alltid att få vara vid hennes sida :D.
Hon är den som jag aldrig kommer ge bort till nån annan, HAHA!
Min älskade "sestro"!

  


Sen får vi inte glömma bort dom andra heller.
Synd bara att man nästan tappat kontakten med alla :/.
Nej,de är sånt som man måste ändra på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback