en perfekt söndag!

Idag for vi ut och skulle hälsa på Farfar,men eftersom att han inte var hemma så for vi upp till Carola & Magnus.
Å dom var hemma.
Vi hade inte med oss några ute kläder till nellie, men som tur är så hade carola de.
Så klädde på nellie sen var vi ute på balkongen hela eftermiddagen nästan.
Satt å fika där ute å åt korv med bröd, Gott!
Sen när det vart lite kyligare så förflyttade vi oss in och carola börja laga mat.
Kålpudding bjöds de på, gott gott ;D.
Sen efter de for vi till birsta med pappa.
Handlade en liten pall till nellie i badrummet, den jag hade tänkt var tyvär tillfälligt slut,så de fick bli denna så länge.
Sen for vi hem, då ha vi myst här i soffan å sett på skrållan.
Sen fick nellie ta ett bad, å medans hon badade så dammsög jag hallen,köket och badrummet.
Sen klev hon upp och vi myste ännu mer i soffan sen drog jag dammsugaren en snabbis i vardagsrummet å jag la nellie i sängen.
Nu sover hon och jag sitter och kollar på Ballar av stål,en helt underbar tv serie.
Men fy fan va förbannad ja skulle bli om en jobbig jävel kom fram till mig, Haha!
Nej,nu ska jag fortsätta se på de här, sen kommer adde hem.
Då blire mys i soffan en stund, sen blire sängen.
Man blir trött av att vara ute!
Jag hoppas verkligen att de är såhär fint väder i morrn oxå så vi kan vara ute med nellie igen.
Hon verkligen älskar att vara ute nu, de är så roligt.
Vi alla mår bra av lite sol ;D.
Nu ska jag se på tvn.
Hörs i morrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback