Torsdag

Igår gick vi ut hit till poolen.
Sen efter 1 tim kom våran granne under oss och frågade om vi ville följa med dom och bada i lögdösjön.
Så då gjorde vi de.
Han skjutsade iväg sin familj,sen kom han och hämtade oss.
Inte alla som har sånna snälla grannar.
Sen var vi i lögdö till halv 3, adde började jobba 3,så då var vi tvungen att åka.
Sen for vi hem med Adde å vi åkte vidare till Söråker.
Åkte först till Farfar å var där å busa på gräsmattan,sen efter nån timme åkte vi upp till Carola och hälsade på.
Då badade även Nellie i poolen ;D.
Å jag hoppade på studsmattan,gud ja vill oxå bo satt man kan ha en studsmatta å pool.
Hade ju vare hur bra som helst.
Men sånt kommer kankse?
Man vet aldrig.
Vi knäppte några kort igår så dom kommer upp lite senare.
Nu har jag precis skruvat upp Nellies vanliga säng.
Så ska fråga pappa om han vill följa med på ikea å handla en ribb botten till den,för just nu är det en stor playwood skiva å de kankse blir lite hårt att ligga på den.
Nej, nu ska jag snart hoppa i duschen å göra mig klar för denna dag.
Tyvär är de inte så fint väder som jag hade hoppats på,men de är iaf varmt.
Vi lär gå ut till lekparken sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback