myspys!

Mammas lillhjärta ligger i våran säng inatt.
Adde jobbar sen vill ja ha så mkt tid som möjligt med henne.
Eftersom jag ska vara utan henne från 18.08 i morrn till söndag 19.35.
Huga,hur ska jag klara mig?
Tur jag har Adde med mig iaf!
Nåja,idag har vi inte gjort så mkt, packat klart allt,solat och bara myst.
Vi var hem till pappa å åt middag.
Han bjöd på kycklinspett m potatisgratäng, MUMMS!
nej, nu ska jag diska de lilla som finns.
Sen blire nog sängen.
Nellie kliver ju upp så tidigt nuförtiden.
men jag klagar inte :D
Spec inte i morrn,då får ja bara mer tid med henne =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går bra!;-) Skönt för er att komma bort

2010-08-18 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback