Vi =)

Tog denna från  Anna :


Vad heter ni?

Emelie & Andreas 

Hur träffades ni?

Genom mitt ex


Hur länge har ni varit tillsammans?

Lite mer än 2 år & 1 månad ;P.


Bor ni ihop?

ja


Har ni barn?

Självklart! Världens finaste Nellie <3


Har båda körkort?

Nej,tyvär


Kommer du ihåg er första kyss?

Ja,de är klart!


Vem sa "jag älskar dig" först?
Tror det var jag?!

Vem är äldst?
Adde

Vilka stjärntecken är ni?

Jag är stenbocken & Han är jungfrun


Vem är längst?

Adde


Vem sjunger bäst?

Ingen av oss,haha! Men om de är nån så är de väll Adde?!


Håller ni varandra i handen på stan?

Det händer väll ibland.


Vad har ni gemensamt?

i sport och sånt har vi ingenting gemensat. Men annars så har vi ju nellie och bor ju ihop,så de är ju lite!


Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Komplicerat! Vi hade ju redan börjat träffa men vart som de vart. Så då lät vi bli i varandra men sökte upp varandra 9 månader senare igen, och då vart vi tillsammans :D


Blev du kär vid första ögonkastet?

HAn är ju bara för sööt, kankse inte kär,men förälskad i första ögonkastet.


Har ni nån speciell låt!

Vet inte riktigt ?!


Har ni stora framtidsplaner?

Ja,de har väll alla? Vi ska ju planera "twins" till nellie! (Haha, jag vill ha tvillingar men inte adde)


Har ni gråtit i varandras armar?

Ja,de har väll hänt!


Har ni varit utomlands tillsammans?

Nej, inte än! Men snart!


Vilket är ert bästa minne?

När lilla Nellie vart till & när hon kom ut!


Vem lagar bäst mat?

Adde är ju kock,så varför ska jag laga mat?


Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Myser och busar med nellie hela dagen lång,sen när hon somnat myser vi. Sen läggdags.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ibland!


Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

Ja, jag bodde i sundsvall och han i örebro


Blir du lätt svartsjuk?

Kan hända.


Brukar ni bråka?

ibland, fast mest disskusioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback