Fredagsmys ;D

Fredag idag och vad betyder det?;O
Jo, IDOL Fredag,Elin,Karla och Sandra har varit här ikväll och tittat på idol med mig och nellie.
Så roligt att umgås med vänner.
Idag va även jag,nellie och elin å hälsade på gymnasieskolan.
Va ju tvungen att visa upp min prinsessa för den bästa läraren jag har haft iaf, Sussane :D.
Hon tyckte hon va så söt, å vi kan ju inge annat än att hålla med henne.
För Nellie är helt UNDERBAR!
Finns ingen jag älskar så mkt som henne.


Tackar även Linda Olsson för att hon fixat till min blogg,
nu är de mkt roligare att sitta å blogga när man har en snygg blogg.
Så jag tackar så hemskt mkt :D


Imorrn ska vi vara hemma hos mamma hela dagen, ska ha kalas för fasters gosegris :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback