trött!

Idag har man jobbat, gick super.
Sen när man kom hem la man nellie i sängen direkt eftersom hon ska på dagis i morrn, sista inskolningsdagen :D.
Sen hjälpte jag adde med att ta tältsängen till alexander och nu sitter jag här.
Ska snart gå och lägga mig, ja, jag vet att jag lägger mig tidigt!
Men de är så skönt att lägga sig vid 10 å sen vakna upp utvilad och pigg :D.
I morrn ska jag åka och handla en tröja till mig,eftersom vi ska på bröllop på lördag ;D
Nej, nu vare sängen ;).
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha såg nyss att jag svarat till dig på min egen blogg :P



Jag bor i Umeå tillsammans med min fästman och lille Alvin :)



Gällande OTH så har jag verkligen n¨got att se fram emot! :D

2009-09-17 @ 22:54:37
Postat av: Angelica

Glömde skriva att det var från mig, sorry :D

2009-09-17 @ 22:55:17
URL: http://honeybum.blogg,se
Postat av: Jossan

Lägga sig tidigt är inte direkt ett val,de är ett måste! ;o) Jag är vaken än och de kommer man få ångra tidigt imorgonbitti :P hoppas allt är bra:o)

2009-09-17 @ 23:39:11
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback