Tisdag!

När Adde vaknade idag så gick vi med MAMMA på affären!
Så köpte vi massa godfika sen följde vi med henne upp på örnen.
Vi var där tills 3 nångång, då gick vi hem.
Vi ska snart äta, sen ska adde gå å jobba.
Så jag och Nellie är själva ikväll :D.
Ska bli skönt när nellie lagt sig när jag får lite egen tid.
De behövs känner jag!
Synd bara att jag och vicky inte kunde träna,men jobb går före.
Jag har fått jobb på fredag.
Så nu jobbar jag hela helgen =D.
Pengar,Pengar.
Hoppas jag får mera pass, blir så glad när dom ringer ;D!
Jag ska även beställa biljetter ner till Örebro.
För nu blir det en tripp dit ner i slutet på nästa månad :D.
Hoppas de blir lika kul som sist!
Nej, nu ska jag plocka ihop lite hemma!
Hörs senare när nellie lagt sig och de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback