1 år sen!

För 1 år sen så låg jag på BB och hade så ont!
Vi visste inte vad det var för älskling som skulle komma ut.
Kommer ihåg den dagen som att den var igår.
Gu,varje värk så skrek ja att ja ville ha kejsarsnitt, HAHA!
Vi kom in 11.30 och 03.06 kom hon ut.
Så vi fick ju vara där inne ett bra tag.
Vilket fall så vart de ju akut kejsarsnitt och nu i efterhand så vill jag ALDRIG mer ha de.
Fy bubblan vad de var hemskt.
Skrek inne i operationssalen om att ja inte kunde andas och de.
Men jag vet nu iaf hur de känns att vara förlamad.
Men nu är jag bara glad att vi fick en sån underbar dotter =)
Nellie är allt jag önskade plus mkt mera!
Hon är så perfekt!!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Hejsan =) Ha läst din blogg ett tag och tänkte slänga in en kommentar =)

Kejsarsnitt fick vi också, fy fan men men så är de och ut kom en frisk bäbis så man får vara glad för de =)



Varför fick ni göra akut snitt?

Sååå söt eran dotter är, min sambo ha jobbet med din kile på primero så därför jag ha läst din blogg ett tag =)



2009-09-01 @ 18:53:47
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: nattis

ja ja säger då de, tiden bara rinner iväg. nellie blir 1 och felix 4 vart har åren tagit vägen?! Pussa gotjejen från oss.

2009-09-01 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback