sthlms resan!

Va jätte bra.
Direkt när vi kom ner halv 1, så väntade vi upp sandra,veronika,natta å henka + barn ;D.
skulle leta hotellet, hmm, tog väll ungefär 1 tim och 15 min. Hehe.
Vi gick åt helt fel håll.
men till slut hittade vi de, och de va jätte fint :D.
Helt underbart!
Så då checkade vi in ,sen bytte vi julklappar, nellie fick en hoppgunga,gåstol och kläder,
Mkt fina :D. Tackar så mkt!!
Sen åkte vi på nå köpcenter va där till ungefär 6.
Så när vi åkte tunnelbanan därifrån vart henka jätte dålig,
så dom åkte hem, sa hej då till henka,sandra och leo.
Vi åkte till stan å käkade med veronika,natta och amin.
Sen gick vi på stan till ungefär halv 10.
Jag och adde åkte till hotellet å myste ;D!
Dagen efter klev vi upp vid 10 , gick å käka frukost.
Sen gjorde vi oss i ordning å åkte upp på stan.
Gick runt. adde va på derby shopen å handlade tuttar och en nalle till nellie.
Sen handlade vi julklappar till nellie, fast hon ha redan fått dom.
Handlade en rosa/vit snuttefilt,sen en tiger hon ska ha i vagnen, med många olika färger ;D.
Sen gick vi å käkade på burger king,sen gick till tåget.
Å på tåget ha vi kvar våra drickor, men va tror ni emelie gör då?
Jo, råkade tappa ur ena drickan över mig å adde, HAHA!
men de gick ändå bra.
Sen kom vi hem.
Å då kommer tessa och denise till mig :D:D.
Dom gick hem vid 11, då går ja å lägger mig och somnade direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback